26 Mayıs 2009 Salı

Ruj Faciası & Tık Tık'lar



İlk yazıma pazar günü tecrübe ettiğim bir ürünle ve ona ait yorumlarımla başlamak istiyorum.Ürün adı: M.A.C satin lipstick no'sunu tam hatırlıyamıyorum çünkü 2 yada 3 ruj denediğim için unuttum.işte tam şuradaki renk.M.A.C e ait ürünleri severim ve kullanırım.kozmetik sektörünün tam içinde herşeyini en ince ayrıntısına kadar görmüş ve çalışmış ve üretmiş halende üreten biri olarak M.A.C markasını gözüm kapalı tavsiye ederim.Kimya mühendisiyim,mezun olur olmaz kendimi renkli ve sıvı kozmetik üretiminin içinde buldum bu yüzdende neyin nasıl üretildiği konusunda oldukça fazla bilgim var..Bu konuda sorular olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım..Neyse konumuz bu değil..

Ruj tam istediğim bu sezon ve yazında oldukça sık gördüğümüz pembe renklerde hatta neon pembesi bir rujdu.Denemeden önce oldukça hevesliydim.Hatta denemeden direkt almayı bile düşünüyordum.yinede şöyle bir sürüp yüzüme kattığı havayı görmek istedim.Aman Allahım!!tam bir felaket!!Dişlerimi oldukça sarı göstermekle kalmadığı gibi,yüzüme saçıma ve ten rengime hiç yakışmadı.kendimi neon tabela gibi hissetmeme neden olan ruju hemen bıraktım ve bilindikten şaşmayıp russian red bir ruj alıp çıktım..keşke hayal ettiğim gibi olsaydın MAC..:)





Acid jean'ler hakkında ne düşünüyorsunuz?Giyer misiniz?Ya da evde Acid jean yapmaya çalıştınız mı? Ben çalışmadım ve giymedim. Ama yakın zamanda bir tane edinip giymeyi planlıyorum.Resimde gördüğünüz şekerler ROCAWEAR ROC ACID JEAN..tam da benim istediğm renkte,kesimde..Bir amerikan firması..rahat ve oldukça seksi kesimde jeanleri var.Genelde hiphop sokak modası temelli bir üretici olmasına rağmen,skinny jeanleri ve elbise modelleri oldukça güzel..bakın gözünüz gönlünüz açılsın..

hımm çantalarda güzelmiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder